در این پست از سایت هفت قلم نماز مجرب برای گشایش بخت سریع دختران و پسران و ازدواج آنها را برای شما عزیزان قرار دادیم 


سفارش دعا: 09372771543


ذکر و دعا و نماز بسیار مجرب و قوی و سریع الاجابه برای بخت گشایی سریع دختران و پسرانی که قصد ازدواج دارند ولی سر راه ازدواجشان موانع زیادی است . این ذکر و نماز تاثیر فوق العاده ای در بخت گشایی و ازدواج آسان دختران و پسران جوان دارد 

نماز مجرب برای گشایش بخت سریع دختران و پسران و ازدواج آنها نماز مجرب برای گشایش بخت سریع دختران و پسران و ازدواج آنها نماز سریع الاجابه برای ازدواج دختران و پسران جوان نماز جهت باز شدن بخت نماز تضمینی گشایش بخت نماز تضمینی برای گشوده شدن بخت نماز برای بخت گشایی نماز بخت گشایی سریع و فوری نماز بخت گشایی دختران و پسران نماز بخت گشایی قوی ترین نماز بخت گشایی بهترین نماز مخوص گشایش بخت 
نماز مجرب برای گشایش بخت سریع دختران و پسران و ازدواج آنها


مرحوم کاشانی می فرماید:

برای گشایش بخت سریع دختران دو رکعت نماز بخواند و بعد از سلام رو به قبله ۱۰۰ مرتبه بگوید: «یا لَطیفُ» مجرب است.

(منبع: معراج الذاکرین /۱۸۳)

نماز تضمینی برای بخت گشایی 


شب جمعه دو رکعت نماز حاجت به درگاه خداوند بجای آورد و سپس سوره انشراح را ۳۱۳ مرتبه (به تعداد شهدای جنگ بدر) قرائت کند. بعد از هر ده مرتبه که سوره انشراح را قرائت می‌کند این دعا را بخواند:

«اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الرجل الصالح الذی تحبه وترضاه.»

یا در صورتی که مرد است بگوید:

«اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الزوجه الصالحه التی تحب‌ها وترضى عنها.»

انشاء الله تعالی در جمعه سوم نتیجه حاصل خواهد شد. والله العالم.

دعا برای ازدواج دختر و پسر 

مادر نماز هفت بانو بخواند. این نماز توسل به بانوان حریم سر ملکوت است که عبارتند از: حضرت خدیجه (س)، حضرت فاطمه زهرا (س)، فاطمه بنت اسد (س) مادر حضرت علی (ع)، ام البنین (س) مادر قمر بنی هاشم، حضرت زینب (س)، حضرت معصومه (س) مدفون در قم و نرجس خاتون مادر امام مهدی (عج).

این نماز به منظور ازدواج دختر‌ها و پسر‌ها توسط مادر آن‌ها خوانده می‌شود.

بهترین زمان آن یکی از روز‌های پنجشنبه یا جمعه بعد از نماز صبح است که به مدت چهار هفته (یعنی ۴ پنجشنبه یا چهار جمعه) خوانده می‌شود.

مادر برای هر یک از هفت بانوی والامقام دو رکعت نماز به جا آورد و پس از هر دو رکعت صد صلوات بفرستد، می‌تواند به جای صلوات، سوره یاسین را (یک بار) تلاوت کند این سوره هفت مبین دارد.

در انتهای هر مبین دست‌ها را به سوی آسمان بلند کرده و بگوید به حق حضرت خدیجه به من عروس یا داماد خوب عطا فرما. در هر مبین خداوند را به حق یکی از بانوان سوگند دهد. (این ختم را باید مادر انجام دهد اگر کسی مادرش همکاری نمی‌کند و یا درقید حیات نیست از این دستورالعمل صرف نظر نماید)

دو دعا را در قنوت نماز، بعد از هر نماز، در سجده یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

«اللهم اغننی بحلالک عن حرامک و بطاعتک عن معصیتک»

«ربِّ انّی لِما أنزلتَ الی مِن خیرٍ فقیرٌ ».(قصص، ۲۴)


موضوعات مرتبط: