طلسم ازدواج با شخص خاص مورد نظر
گاهی دیده می شود که برخی از دختران و پسران مجرد به دنبال طلسم و جادو برای یافتن فردی با ویژگی های دلخواه خود برای ازدواج هستند. 


برای مثال برخی از دختران به دنبال طلسم ازدواج با مرد پولدار هستند یا  اینکه برخی از پسران طلسمی می خواهند که دختر زیبایی را به عقد آن ها در آورد.
از طرف دیگر دختران و پسرانی نیز هستند که تمایل دارند با شخص خاص مورد نظرشان به هرترتیب که شده ازدواج کنند. اگر از این دسته افراد باشید و گذرتان به ملاقات با اشخاصی تحت عنوان فالگیر، دعانویس یا رمال بیفتد، پیشنهاد آن ها به شما انواعی از طلسم و دعا برای ازدواج با آن فرد موردنظر خواهد بود. پیشنهادی که مسلما هیچ پایه علمی ندارد و صرفا راهی برای سوءاستفاده از درماندگی عاطفی است. درواقع طلسم یا وردی که توسط این افراد به شما داده می شود هیچ نتیجه ای جز خالی شدن جیب شما و پر شدن جیب آن ها نخواهد داشت.

پرسش و پاسخ در تلگرام  Telegram


آیا راهکاری واقعی و علمی برای جذب و ازدواج با شخص مورد نظر شما وجود دارد؟
مسلما برای این سوال یک پاسخ مشخص و قطعی وجود ندارد و وابسته به شرایط شما و طرف مقابلتان است. برای مثال برای جذب فردی با ویژگی های مشخص، لازم است شما نیز ویژگی های خاصی داشته باشید، همچنین از اصول قانون جذب آگاه باشید و آن را به درستی در  زندگیتان بکار گیرید. از طرفی ممکن است شما به شخص خاصی علاقه مند شده باشید و بخواهید با او ازدواج کنید اما اگر معشوق شما نداند که عاشقش شده اید و شاید حتی از وجود شما خبر نداشته باشد،‌ مسلما امید واهی به تحت تاثیر قرار دادن او با طلسم و جادو غیرمنطقی خواهد بود. در این صورت لازم است به جای طلسم و جادوی ازدواج، به دنبال افزایش مهارت های عاطفی و اجتماعی باشید و طبق موارد زیر اقدام کنید:

از واسطه کمک بگیرید

اگر امکان درخواست مستقیم از فردموردنظرتان برای ازدواج وجود ندارد، میتوانید از یک واسطه کمک بگیرید. واسطه باید شخص امین، کاربلد و مورداعتمادی باشد. همچنین او باید شناخت نسبتا خوبی از شما و شخص مورد نظرتان داشته باشد. همچنین او باید خیرخواه باشد و با درنظر گرفتن جوانب امر هوشمندانه درخواست شما را برای طرف مقابل مطرح کند. از انجایی که معمولا چنین پیدا کردن چنین فردی در همه شرایط ممکن نیست، در این صورت راهکار بعدی بیشتر میتواند برای شما کارگشا باشد.

برای آشنایی و ازدواج پیش قدم شوید

بهتر است در عوض تلاش کردن برای یافتن قویترین طلسم ازدواج، بهتر است مهارت لازم برای ابراز علاقه و مطرح کردن صحیح درخواست آشنایی و ازدواج را به دست آورید. اگر پسر هستید جراتمندانه درخواست ازدواج و آشنایی را مطرح کنید، احساستان را به زبان  آورید و از دختر موردعلاقه تان خواستگاری کنید. اگر دختر هستید نیز می توانید به روش های غیر مستقیم برای مطرح کردن درخواست ازدواج به پسر موردعلاقه  تان اقدام کنید.

بیش از حد اصرار نکنید

در شرایطی نیز ممکن است آن فرد خاص از علاقه شما باخبر باشد، اما محبت دو طرفه نباشد و قصد شما این باشد که به هر نحو که شده، حتی با طلسم و جادو عشقتان را دوطرفه کنید. پیشنهاد می شود در صورتی که  طرف مقابل تمایلی به برقراری رابطه عاطفی یا ازدواج با شما ندارد، بیش از حد اصرار یا التماس نکنید. چرا که اینکار او را از شما دورتر خواهد کرد. بهتر است به جای اینکه به دنبال طلسم تضمینی برای ازدواج فوری با آن شخص خاص باشید، اجازه دهید افراد جدیدی که ارزش وجودی شما را میدانند به زندگیتان راه پیدا کنند.
در واقع بهتر است سعی کنید به جای این که تمرکز خود را در یک بازه زمانی بر روی رابطه با یک نفر بگذارید با چند نفر قرار ملاقات داشته باشید و بررسی کنید که شرایط کدام یک از این گزینه‌ها برای شما مناسب‌تر است. این که بلافاصله پس از اولین قرار ملاقات با یک نفر برای آینده خود با او برنامه‌ریزی کنید آسان است اما مهم این است دریابید طرف مقابلتان چقدر در این امر جدی است. این که فکر کنید یک نفر در آینده تغییر خواهد کرد و بلافاصله یک رابطه را شروع کنید یا این که فکر کنید می‌توانید وی را در آینده مطابق با نظر خود اصلاح کنید اشتباهی معمول و رایج است.
هر چه قرار ملاقات‌های بیشتری داشته باشید احتمال این که با یک نفر که شرایط مناسب‌تری دارد آشنا شوید بیشتر خواهد شد. البته باید در این راه صبور باشید. هنگامی که احساس خستگی کردید یا فکر کردید که انرژی شما تحلیل رفته به خود استراحت بدهید، مرزهایی برای خود تعریف کنید و به استانداردهای خود متعهد بمانید. اگر یک رابطه متعهدانه همان رابطه مورد نظر شما است، زمان خود را با ملاقات‌ها و آشنایی‌های غیر جدی دیگر هدر ندهید.

طلسم ازدواج فوری با معشوق

گاهی نیز دیده میشود که افراد در رابطه عاطفی با معشوق و شخص مورد نظرشان قرار دارند