گاه در روابط عاشقانه به علت مسائل مختلفی بین عاشق و معشوق مشکلاتی پیش می آید که منجر به سردی رابطه و یا جدایی آن ها می گردد. به همین علت در این مطلب از سایت دعاجو برای شما عزیزان که به دنبال دعای بازگشت معشوق برای برگشتن به رابطه خود می باشید، سعی کرده ایم تا برگزیده ای از ده دعای بازگشت معشوق را جمع آوری کنیم.


 این دعاها شامل دعای بازگشت معشوق با سوره الضحی، ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق، دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز، معجزه بازگشت معشوق، دعای برگشت شوهر به زنش، دعای بازگشت غائب، دعای بازگشت معشوق در یک روز، دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق، دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق و دعای بازگشت معشوق از راه دور می باشند.

 پرسش و پاسخ  در تلگرام  Telegram




دعای بازگشت معشوق با سوره الضحی


یکی از دعاهایی که برای برگرداندن محبوب توسط بزرگان توصیه شده است دعای بازگشت معشوق با سوره الضحی می باشد. فضیلت سوره الضحی از جانب پیامبر اسلام بسیار شنیده شده است. دعای بازگشت معشوق با سوره الضحی که در زیر آمده است را با نیت برگشت به رابطه ای پایدار بخوانید.

« بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِيمِ

وَالضُّحَىٰ ﴿١﴾ وَاللَّيْلِ إِذَا سَجَىٰ ﴿٢﴾ مَا وَدَّعَكَ رَبُّكَ وَمَا قَلَىٰ ﴿٣﴾ وَلَلْآخِرَةُ خَيْرٌ لَّكَ مِنَ الْأُولَىٰ ﴿٤﴾ وَلَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبُّكَ فَتَرْضَىٰ ﴿٥﴾ أَلَمْ يَجِدْكَ يَتِيمًا فَآوَىٰ ﴿٦﴾ وَوَجَدَكَ ضَالًّا فَهَدَىٰ ﴿٧﴾ وَوَجَدَكَ عَائِلًا فَأَغْنَىٰ ﴿٨﴾ فَأَمَّا الْيَتِيمَ فَلَا تَقْهَرْ ﴿٩﴾ وَأَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ ﴿١٠﴾ وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّكَ فَحَدِّثْ ﴿١١﴾ »

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق


ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق بسیار مجرب است و به همین دلیل است که جزو ده دعای بازگشت معشوق می باشد. برای برگرداندن معشوق مورد نظر کافی است ذکر « الله الصمد » را 1000 بار تکرار کنید تا بوسیله جلب محبت معشوق او را به برقراری رابطه ای عاطفی و همیشگی برگردانید.

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز


یکی از دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز با ختم صلوات می باشد. به این صورت که بعد از هر بار نماز 5 دوره تسبیح صلوات بفرستید تا با جلب محبت و یاری خداوند، بازگشت معشوق کمتر از سه روز میسر گردد.

مطالب مرتبط: